Bilder från lite olika dagar med the INTERCAMBISTAS! 20 augusti haha SO long ago...


Clara och Inez hittade världens godaste chokladkaka, den var Sååå god! 


OH meu deus haha!


Göteborgs sketaren :D



Agnes, Mara och jag tror den läskiga tanten är clara...



Hahahahahaha Teemu och hans sexiga cykel-outfit;)


I måndags var jag hemma hoss Inez, min familj skulle hämta mig klockan åtta men kom 22.30...
Det var dock mysigt att träffa henne<3 Fast jag börjar bli trött på att de alltid är sena...


Clara and da Germans


Vi var i rio anil, alla chokades över Oskar och Agnes som uppenbarligen har något på g ;)




Clara var ju tvungen liksom mig att dokumentera denna smaskiga nyhet haha





Barbie och Ken











Mara and sophie


Klockren tröja= it was him, I swear! :D

Clara and the my African sista Zandile!




Nicole and Janine german girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0