GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!! PARABÉNS, EU TE AMO<3

Godag min kära moder,

Hälsningar från en annan plats långt långt borta
Åh vad jag önskar att jag kunde sporta



en lokolation placerad i hög temperatur
varma öppna männsikor utan mur



Men ack vad jag då upprepade gånger kan känna saknad av kyla
ronjar rövar dotterns våra skri och vargarna yla



,Kreativitet och praktiskt utförande i den akademiska utbildningen
Att det politiska systemet inte fungerar här är väl ändå sanningen



Kaotiska bussar, försenhet och olämlig ohälosam föda
Hur kan så många ting vara en möda



Eller är sanningen bara att allt blir tusen gånger värre pågrund av saknaden efter dig
Det fattas något, jag känner tomhet, du är ju halva mig



Människorna här fattar helt och hållet sans
Liksom maten är de ständigt ur balans



Men denna vannsinnighet är ju ändå lite lustig
Slår utan svårighet luten fisk och påske dryck som är mustig



Sätter jag svart på vitt lövlädda midsommar stångar med gamlat folk, nationnalistiska dräkter och dans till små grodernas musik
Föredrar nog en var själ vackra kvinnor och män sambadansandes i paljett och fjädrar med rytmik



En natt i den vackra skärgården på sten, en brasa, gitarr och solnedgång finns ingen annan stans, den är unik
Men gör ingen skillnad då du morgonen efter vaknar upp och finner världen sig lik



Må hända att havet och solen trost allt vinner detta år
Vilket jag med stora chansar först finner svaret på till nästa vår




GRATTIS MAMMA JAG ÄLSKAR DIG HÄR ÄR EN DIKT MED RIM FRÅN MIG!


I älskar sa (Svedadusupor)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej sakt!



Världens gulligaste hälsning! Skulle önska att jag kunde skriva en så fin hälsning själv. Det är det finaste någon har skrivit. Jag älskar dig över allt!! TACK!



Kram

2010-09-13 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0