Lite fler Bilder Fran Fortaleza, Barreirinhas och Sao Luis...




Papegojan Lara som bodde hos min Welcome family posade som vanligt



De coola grabbarna fran scandinavien tillsammans med wannabe coola Lucas i mitten.

Fran vanster har vi forst helt okej snygga Temu fran Finland som pratar extremt dalig engelska samt portugisiska och som alla skrattar at sa fort han oppnar munnen, stackarn...

Bredvid honom star dansken Espen som ar mobbad av alla Kopenhamnare eftersom han kommer fran Jylland vilket ar den mer bondeliga delen av Danmark, en skoning med riktig dalig humor. Kanske nagot for Anna haha( anna du har battre humor)

I mitten star Lucas som jobbar for via mundo i Sao Luis, han ar 18 ar, super galen, bra pa att dansa rolig och bara allmant harlig. Han har dock otroligt daligt lokal sinne och tappar latt bort sig sjalv och andra.

Nasta man ar Goteborgaren Oscar, han ar snall, rolig, lite flummig och lever i sin egna lilla varld tillsammans med sin skateboard och gitarr tror jag, kul kille ;)

Och sist men inte minst dansken Johannes som haller pa med caproeira, Sager konstiga men roliga saker som far folk att skratta, tyvarr at honom men inte med honom. Hursomhelst ar han en lika stor del av det skona grabbganget! =D




Bilarna som vi akte i pa vag till Barreirinhas



Inez fran norge som ar halv portugis och pratar orattvist nog flytande
portugisiska med fel accent dock haha, hursomhelst ar hon jatte gullig

Man kunde rulla ner langs sanddynerna och ner i lagunerna. Det fanns
hundratals laguner och sanddynerna forsatte i all oandlighet :)

Super fina Sophie som ocksa ar fran Norge, jatte roliga och harlig tjej!

Nya bilder fran Sao Luis!


Tanya From Canada ( vara vardssystrar ar jatte bra vanner) alltid glad och snall :)

Assa alla manniskor har er sa himla harliga!!!!!! bade brasilanarna och utbytesstudenterna<3


Sophie och Temu
Vi var i en Supermercado och skulle laro oss vad alla varor hette, vart extremt laaaaaaaaaaaaang trakigt. Vilket aven varan larare Rafela tyckte, vi var uppdelade i tva grupper och medans vi i min grupp som var Rafaleas grupp trottande och Rafaela bestamde sig for att vi skulle satta oss och fika kom Lucas fortvilat tillbaka med sin grupp da han inte ens visste var halften av all mat var pa Portugisiska.


Den sote blonde Lars  fran Tyskland och snalla, smarta harliga Annika fran Finland


Tyskarna: forst minha chara Janine coolt va den forsta jag traffat med samma namn som jag! Janine ar aven super cool och bredvid henne sitter Nicholas som ska borja i samma skola som jag, ocksa jatte snall kille! Och bredvid honom har vi Lars igen

Tanya, Gulliga Mara fran Tyskland och nans bror vars namn jag inte kommer ihag och som spelar i det samsta bandet jag nagonsin hort! Samt en nagon annans syster vars namn jag inte helle rkommer ihag, men hursomhelst ar hon jatte snall;)

Annika och hennes lillebror nar de forsoker forsta varandra pa portugisiska,
man kan se pa Matheius min hur det gar...


VARLDENS SOTATSE LILLEBOROR!<3 Matheius:)


Bilder pa min nya riktiga vardsfamilj! De ar varldens Snallaste, Jag kanner mig verkligen som en del i familjen!<33




Min syster Sara och hennes enamorado:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0