BARA TVÅ DAGAR KVAR!

Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker och det börjar kännas rätt konstigt, jag längtar tills att åka men det känns samtidigt så overkligt. 
Igår sade jag hejdå till Hanna och idag till Kajsa.  Jag kommer sakna de så himla mycket och alla andra som jag ska lämna. Alla de gångerna jag har sagt hejdå till folk känns det bara som man ska ses imorgon igen. 

Jag längtar! Men undrar va fan jag har gett mig in på hehe......?

Måste även bara skriva om Annas super härliga hälsning som hon har lagt upp på sin Blogg: http://highten.blogg.se/
Tack Anna <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Janine, nu kom du afsted og du så ikke spor urolig ud selvom det er din förste store udlandsrejse uden familien. Jeg er så stolt af dig - at du vover dig ud i verdenen på egen hånd i en alder af 16 år. Det havde jeg ikke gjort. Jeg elsker dig og håber at du får en fantastisk oplevelse. At rejse er at leve (H.C. Andersen). Knus far!

2010-07-13 @ 22:55:35
Postat av: Fanny

Jag dör janine! Fattar inte. Men hoppas du har det grymt, och du måste va inne på Skype all the time!;) mandii hälsar

pusss<333

2010-07-16 @ 00:04:47
Postat av: Anna

SAKNAR DIG DIN FILUR!!!

2010-08-11 @ 18:22:00
URL: http://highten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0