Vecka 4 och lite av 5



Ja då är man här igen, ännu nästan två veckor har gott och jag har knappt hunnit skriva något eller lagt in några bilder eftersom det händer så mycket haha! Vilket jag är glad för ;)

Jag hade ju min första vecka i skolan och sedan min andra. Skolan blir bara bättre och bättre för varje dag ju mer jag lär känna alla. Åter igen måste jag påpeka att jag älskar min klass. Den är SÅ skön att jag måste skriva det en gång till! Och jag har en känsla av att jag kommer skriva de många gånger till...

Min andra vecka i skolan:

Alla tjejerna är lite smått galna i blyga tysken Niklas. Niklas är en väldigt snäll kille men ibland lite tråkig.


Killen längst ut i högra hörnet är extremt läskig och verkar förfölja mig ... :/

Jessica och jag äter chup chup





















Super korta Lia och super långa mig haha :P





Har varit försenad varje dag till skolan den här veckan vilket har gjort att jag inte får komma in i klassrummet till första lektionen, istället för man chilla med de andra som också kommer försent ;)












PÅ lördagen var alla utbytesstudenterna och de flesta syskonen på stranden med via mundo, sjukt härlig dag! 

Jag och Mara hade en liten fotosession på stranden med min digital lilla kamera.  Som vi fick dela på då båda är fotointresserade och ingen av oss vill vara med på bild. Det sluta med att Mara i stort sätt tog över kamreran och därför är den största delen av bilderna på mig. Jaja det var väl lite kul att för en skull vara framför kameran ;)

































































Jag och ´min värdsmamma Lillian, hon är världens gulligaste :)


Min vackra syster Sara :)


Kommentarer
Postat av: Frida jn

Vilka vackra bilder!!! Det går ju inte att bli lite avis när man ser det här, haha :P

Hoppas du njuter riktigt ordentligt och jag saknar dig som fan :)

Puss & Kram <3

2010-08-21 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0